04/04/2014  » Marktwerking van Garmin

Welke invloed heeft Garmin op de Nederlandse markt ? Deze vraag heb ik mij gesteld nadat deze week nadrukkelijk bekend werd dat ook de ANWB, als verkooppunt voor Garmin, is toegetreden op de Nederlandse markt.

Op de website van ANWBMOTOR las ik dat deze organisatie nu ook bepaalde Garmin producten verkoopt. Heel actueel is hierbij natuurlijk de introductie van de nieuwe Garmin Zumo 590 als beoogd opvolger van de Garmin Zumo 660. Mijn oog viel vervolgens op een artikel waarin men aangeeft dat zij nog een nieuw product verkopen: 'Personal Support' oftewel ondersteuning door een 'alwetend brein in de Garminkunde'. Dit laatste is natuurlijk een letterlijk citaat uit dit artikel op de website van ANWBMOTOR. Toen ik voor meer informatie het bijbehorende filmpje bekeek, kreeg ik toch wel twijfels.

Hierbij wil ik nadrukkelijk opmerken dat ik niet twijfel aan de oprechtheid van 'het alwetend brein' of ik iets kan schrijven over diens integriteit!

Wat mij opviel in het filmpje is de vage omschrijving van het product (lees: de ondersteuning) dat je koopt.
Geen concrete reactietijden, geen concrete oplostijden, geen lijsten met productondersteuning en ga zo maar door. Wat houdt 'faire use policy' in ?
En dan heb je een acuut probleem, moet je eerst een code opzoeken en dit samen met de beschrijving van je probleem per e-mail opsturen. Wanneer krijg je dan antwoord? Zomaar even wat gedachten die in mij opkwamen.

Lees verder
Copyright: © 2009 ~ hansenwebsites.nl~ All rights Reserved